Протягом останніх десятьох-п'ятнадцятьох років сучасне балетування зробило значні успіхи. З'явилися капітальні праці та окремі дослідження по історії російського балету , монографії про балетмейстерів різних країн світу. Поточне життя балетних театрів і хореографічних колективів систематично освітлюються в пресі. В останній час спостерігається також підйом критики, присвяченої балетним постановкам. Вона стала останнім часом змістовніше і глибше, що значною мірою викликано успіхами самого нашого хореографічного мистецтва. З'явилися нові цікаві твори, що будять думку, змушують сперечатися, міркувати про шляхи художньої творчості. Широке поширення одержали ансамблі класичного і народного танцю. Неперевершеним залишається і безупинно удосконалюється майстерність наших кращих балерин і танцівників. Все це висуває перед балетоведенням задачу узагальнення художньої практики, глибокого аналізу її процесів, потребує теоретичних висновків із накопиченого досвіду. У цілому наша наукова думка успішно працює над здійсненням цієї задачі. Але є в нас всетаки і недостатньо вивчені питання. Вони пов'язані, зокрема, із не завжди вірним трактуванням проблем естетики і теорії хореографічного мистецтва взагалі. |
четверг, 26 декабря 2013 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий