четверг, 26 декабря 2013 г.


Протягом  останніх десятьох-п'ятнадцятьох років  сучасне
 балетування зробило значні успіхи. З'явилися  капітальні
 праці   та  окремі  дослідження по  історії  російського
 балету  ,  монографії про  балетмейстерів  різних  країн
 світу.  Поточне  життя балетних театрів і хореографічних
 колективів   систематично  освітлюються   в   пресі.   В
 останній   час  спостерігається  також  підйом  критики,
 присвяченої  балетним постановкам. Вона  стала  останнім
 часом  змістовніше і глибше, що значною мірою  викликано
 успіхами   самого   нашого  хореографічного   мистецтва.
 З'явилися  нові цікаві твори, що будять думку,  змушують
 сперечатися,  міркувати про шляхи  художньої  творчості.
 Широке   поширення   одержали  ансамблі   класичного   і
 народного  танцю. Неперевершеним залишається і безупинно
 удосконалюється  майстерність  наших  кращих  балерин  і
 танцівників.
         Все   це  висуває  перед  балетоведенням  задачу
 узагальнення  художньої практики, глибокого  аналізу  її
 процесів,    потребує    теоретичних    висновків     із
 накопиченого  досвіду.  У  цілому  наша  наукова   думка
 успішно працює над здійсненням цієї задачі. Але є в  нас
 всетаки  і  недостатньо вивчені питання. Вони пов'язані,
 зокрема,  із  не  завжди  вірним  трактуванням   проблем
 естетики і теорії хореографічного мистецтва взагалі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий